• Helpdesk / Support

  • Onze professionele helpdesk is volledig ingericht om u snel en adequaat van dienst te zijn. Wij beschikken over een telefonische helpdesk welke bereikbaar is op werkdagen van 08.00 tot 17.30 of desgewenst met een 24x7 calamiteiten bereikbaarheidsdienst.

    Tevens bieden wij, waar mogelijk, hulp op afstand en real-time monitoring van uw IT omgeving middels onze PerCom Ontzorgt dienst.

  • PerCom Helpdesk

    Met een PerCom Ontzorgt contract kunnen al uw medewerkers “onbeperkt” gebruik maken van onze helpdesk tegen een vast tarief per gebruiker, per maand. Dit betreft incidenten (dus geen wijzigingen/toevoegingen in het netwerk) waarbij elke medewerker binnen uw organisatie deel uitmaakt van het contract en de mogelijkheid heeft om gebruik te maken van onze servicedesk. Hierbij hanteren wij een response tijd van 4 uren ( tijdens werkdagen van 08.00 – 17.30 ).
  • Calamiteiten Helpdesk

    Ook is het mogelijk om bij het PerCom Ontzorgt contract een uitgebreide bereikbaarheidsdienst af te nemen middels ons 24x7 calamiteiten support ( buiten kantoortijden ). Dit is een uitbreiding op het PerCom Ontzorgt contract waarop men buiten de reguliere kantoortijden gebruik kan maken van onze helpdesk. De 24x7 calamiteiten support is uitsluitend voor bedrijfskritische calamiteiten. Hardware defecten zijn hierbij uitgesloten, wij verzorgen hierbij wel de coördinatie. Uitzonderingen op de 24x7 calamiteiten support zijn enkele feestdagen.