• Helpdesk / Support

  • Onze professionele helpdesk is volledig ingericht om u snel en adequaat van dienst te zijn. Wij beschikken over een telefonische helpdesk welke bereikbaar is op werkdagen van 08.00 tot 17.30 of desgewenst met een uitgebreide bereikbaarheidsdienst ( tijdens werkdagen van 07.30 tot 22.00 en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 ) of 24x7 support.

    Tevens bieden wij, waar mogelijk, hulp op afstand en real-time monitoring van uw IT omgeving middels onze PerCom Remote Monitoring dienst.

    Daarnaast bieden we Server Health Check aan (hierbij wordt elke maand uw server gecontroleerd door een PerCom engineer). Tijdens deze controle zullen zaken zoals event logs, Windows updates, antivirus updates, backup controle, schijfruimte etc. worden nagelopen. Deze werkzaamheden worden op afstand uitgevoerd en een backup controle ( dagelijkse controle van uw backup medium(s) ).

  • PerCom Helpdesk

    Met een PerCom Helpdesk contract kunnen al uw medewerkers “onbeperkt” gebruik maken van onze helpdesk tegen een vast tarief per gebruiker, per maand. Dit betreft incidenten (dus geen wijzigingen/toevoegingen in het netwerk) waarbij elke medewerker binnen uw netwerk deel uitmaakt van het contract en de mogelijkheid heeft om gebruik te maken van onze servicedesk. Hierbij hanteren wij een response tijd van 4 uren ( tijdens werkdagen van 08.00 – 17.30 ).

  • Calamiteiten Helpdesk

    Ook bij het PerCom Helpdesk Contract is het mogelijk om een uitgebreide bereikbaarheidsdienst af te nemen middels ons Calamiteiten Helpdesk Contract ( buiten kantoortijden ). Dit is een uitbreiding op het PerCom Helpdesk Contract waarop men buiten de reguliere kantoortijden gebruik kan maken van onze servicedesk, namelijk van maandag tot en met vrijdag van 07.30 tot 22.00 en op zaterdag van 09.00 tot 17.00.